Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 14:02:24 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/13187 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, 
Rakke alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Rakke 
alevik, Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Rakke alevik, 
Jaama tn 2a, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 
2a, Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Rakke alevik, Jaama tn 2a 
(Rööbastee nr 2 Rakke, Rööbastee nr I Rakke, Raudteeülesõidukoht Rakke KM 
351,224, Raudteeülekäigukoht Rakke KM 351,231, Ülekäigukoht Rakke KM 
351,024) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27200297>  (menetlus nr: 
458888), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister